Bende 20+4 deyim. Aynen devam kusmaya. Yiyorum iştahımda gayet iyi ana daha sofradan kalkmadan ağzıma gelmeye başlıyor. Sonra da çıkarıyorum. Ben yemek yiyip üstüne su içince daha çok midem bulandığını farkettim. Ayrıca soğanlı salçalı yemekler benide çok rahatsız ediyor. Bu kadar kusmaya rağmen 4,5-5 kilo aldım bi de. Şaka gibi