Erci benim de çok uzamadı ☺️ Hatta fl kısalığı var dedi perinatologlardan biri nifty testi yaptırdım down sendromu olabilir dedi. Çok şükür temiz çıktı. Usg de boy ölçümü yok zaten fl uzunluğunu 7 ile çarpıyorlar ortalama boy söylüyorlar. Fl yi de ölçen doktor mm oynadığı için doktorlar hatalı ölçüm yapabiliyorlarmış, bir de o an aldığı kesit önemli ve bebek de hareketli olunca tam ölçüm olmuyormuş. Ben detaylıda 3 doktora gittim biri radyologdu o bu şekilde söyledi kesin olarak boy ölçülemediğini.