NecatiMerveCingz Bende böyle bir başlık açmıştım ben 21.haftadayim çok özür dileyerek söylüyorum alt tarafta değil üst tarafta değişik bir ağrı oluyor birden sesli olarak acı dan ses çıkartıyorum o derece.cogunlukla adım atarken oluyor benim.ayni tarzda ağrımi sizinle bilmiyorum ama ben de çekiyorum bunu sebebini de merak ediyorum