Tüp bebek yaptırdım. 30 kasımda 5.gün embriyosu transfer edildi. 10 aralıkta test yaptırdım 184 çıktı 11 aralıkta tekrar yaptırdım 204 çıktı. 14 aralıkta yani bugün tekrar yaptırdım 654 çıktı. Doktorum 800 lerde olmazı lazım dedi. Var mı bu gibi durum yaşayan 🥺 sonuç ne oldu