Kizlar kesi degil tam ama buyuk ihtimal oglum olucak ilk oglum da esim dedesinin adini koymak istemisti ama bn ilk goz agrim canim dedim bnim bekarligimdan beri istedigim ali eymen ismini koduk sagolsun bisey demedi ama dedesine asiri duskunmus ve hala dededinden bahsederken gozleri dolar onla yata onla kalkarmis bnde eger 1 tane daha oglumuz olursa dedenin adini koyalim dedim ki nasip oldu cok sukur kaynanam kayinpederimde cok isiyolar ama bize bisey demiyolar karismiyorlar kimse usteleyip emir vaki yapmadigi icjn bnde gonulleri olsin istiyorum ki ismide begeniyorum 😊dedemozim adi mustafa bn de yanina aslan koysam nasil olur diyorum abes dururmu aslan ismi com hosuma gitmeye basladi mustafa aslan ismi nasil sizce daha guzel fimirlerede acigim 😊