Yildiz3324 çocuğunuz down sendromluysa aldırmayı düşünmüyorsanız amniyosentez yerine 3 lü ve 4 lü testi bekleyin isterseniz, hatta daha detaylı ultrason var önünüzde, 400 de bir ihtimal çokta düşük bir ihtimal değil bence. Sizede zararı olabilir enfeksiyon riski yüksek Allah korusun.bence siz içinizi ferah tutun 2 li test bir olasılık testi sadece yani yapılması zorunlu bile olmayan bir test baktığınız zaman. Ben yaptırdım ama 35 yaşındayım o yüzden doktorum tevsiye etti yoksa ben sadece detaylıya giricektim. Tabi annesi sizsiniz kendinizi nasıl rahat hissederseniz öyle yapıcaksınız ama ben sadece kendi fikrimi söyledim. Ben çok evhamlıyımdır, bide benim abim ve eşide kadın doğum uzmanı amniyosentez sana asla izin vermem demişti bana mesela daha ikili testin sonucunu beklerken. Tabi doktorunuza güveniyorsanız ve siz bir sakınca görmüyorsanız bişey diyemem. Allah gönlünüze göre versin, inşallah hiçbişey çıkmıcak siz gönlünüzü ferah tutun bebişte strese girmesin.🙏🏼♥️