Havva- Çok geçmiş olsun, pandemi dönemi özellikle eşiniz oan yanınızda değilse hastaneye gitmek gerçekten dert oluyor kendimden biliyorum fakat benim doktorum her zaman kanamam olduğu zaman mutlaka aramam veya gitmem gerektiğini söylüyor. Kötü bişey olmasa bile bebeğimiz zor durumda veya stres altındaysa erken müdahale her zaman iyidir. Özel bir doktor ile görüşüyorsanız gitmeden önce arayıp söyleyebilirsiniz.