Kızlar ben 11+1 hamileyim hamileliğim in 5ci haftasından beri karın şişliği kabızlık hazımsızlık yaşıyorum hala devam ediyor günümün çogu yatarak geçiriyorum bu nedenle maalesef sizde durumlar nasıl cinsiyet merak ediyrm üstünüz tahminleriniz nedir ben erkek istyrm bu nedenler galiba erkek hissediyorum ama nasip tabi sağlıklı olsun yetr