Elf0305- Haftaya girdik ama ağzımdaki tat bi türlü geçmiyor acımsı ekşimsi bi tat var yiyip içtikten sonra aynı tad devam ediyor günde üç kez fırçalıyorumda özenli bi şekilde ama yok benim gibi olan varmı ? Napmalıyım sizce ?
Ebrumihrimah Elf0305- çaresini bende bulamadım sürekli ağzıma birşey atıyorum ama o iğrenç acılık ağzımdan gitmiyor 🤦♀️ naneli sakız şeker atıyorum arada dayanamicak gibi olduğum zaman
Ervasevgi Elf0305- 31nci haftadayım o tat hiç.gecmedi ne yaptıysam doğurama kadar da geçmiyor acı ekşi aynı benimde yesem de icsemde hep var kiminde metalık bi tat oluyormuş yani sakız çiğneyebilirsin belki iyi gelir 😊
Ebrumihrimah Cennetulmeva karanfili ben bı ara denedim dudağım dilim uyuştu ama faydasını ben görmedim ,😬
Ahsenleyl Benim de aynı sürekli birşeyler yiyeyim ağzım boş kalmasın diyorum ama bişey yiyip içtikten hemen sonrasında yine o iğrenç tat😭