Kullandım 8mg beni sadece o ilaç tuttu. Sabahları çıkardıktan sonra içiyordum. 15.haftamda Daha sonra dedim ki belkide sabah bulantısını çıkardıktan sonra daha ihtiyacım olmaz bırakabilirim diye düşündüm. Sabah kusmasam akşam kustum. Tekrar içtim. İlk bi kutu tam içtim daha sonra yarım içtim.