MihricanA Halime_buglem Hic bir zarari yok ben yaptırdım bazilari sekerli suyu icince kusuyormus bende kusma da olmadi
Aloneanqel Halime_buglem yaptırdım ve 9. Hafta da. Maalesef ki gebelik şekeri çıktı. İyi ki yaptırmışım aksi takdirde bebeğim sağlıksız olabilirdi Allah korusun. İnsülin kullanıyorum 21 haftadır
meryemisloading Ben yaptırmadım benim şekere alerjim var fakat yine de tüketiyorum bazen, antihistaminik ilaç kullanıyorum 3-4 günde bir. Doktorum sana yükleme yapmıcaz dedi sanırım bu sebepten ötürü..