Herkese merhabalar artık happy Mom serüveninin sonuna geldik meleğimize kavuştuk 40+3 de gelen mucizem tarifi yok inanınki mutluluğun tarifi yok yazarken bile ağlaya ağlaya yazıyorum bunun
güzelliğini asla tarif edemem rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ne kim dilerse onu versin Allahım doğumumdan kısa bahsedip gidiyorum🙈 Çok afedersiniz ıshal oldum ağrı vurdu lavoboya çıktıkça rahatladım hamileliğin başladığını asla anlamadım Buda farklı bir başlangıçmış en az 20 kez gittim agrı vurdukça rahatladım dayanamadım kalktım doktora gittim hemen serum taktılar muayene ettiler 5cm açıklığım olmuş bile elim ayağım birbirine bulaştı beklemiyordum çok heyecan yaptım gece 11 de gittim yatırdılar beni hemen suyum daha gelmedi doğum haneye alındım en çok üzüldüğüm tek başıma olmaktı agrıları tek başıma cektim insan bi ele tutmak istiyor ama virüs var die tek kaldım neyse bana migde bulatısı vurdu kusmaktan içim çıktı 2.15 de sancılarım vurdu şiddetli suyum geldi hemen doğuma alındım Allah’ıma bin şükür 2.40 da kucağıma aldım normal doğum yaptım o anları hiç hissetmedim 8.9cm açıklığım olmuştu ebeler doktor dokunmadı bile kendi çıktı çok güzeldi okadar duygulandım ki okadar güzelmi rabbim tek nefeslik doğumlar nasip eylesin hepinize dilerim 13.12.2020 de meleğime kızıma kavuştum evine geçtim biraz agrılarım olsada bin ağrım olsun yine yaparım yine yapardım diyorum hiç korkmayın Allahım bir güzel kolaylık veriyor ki yanlış cümleler yanlış kelimeler yazmış olabilirim kusura bakmayın şimdiden çok heyecanlıyım herkese Allah kolaylık versin İnşallah 2.3 sene sonra görüşmek üzere🥰😂😂🙏🙈