Cigdememir merhabalar spinal anestezi ile doğum yaptım . Belinize iğnenin girdiğini hissetmiyorsunuz bile . Asla bir acı olmuyor . Hemen uyuşuyorsunuz zaten 5 dk sonra bebek çıkıyor . Sonrasında baş ağrısı yada bel ağrısı yaşamadım . 6 sene önce o şekilde doğum yapmıştım . Şuan nasipse yine aynı şekilde istiyorum