İyi akşamlar herkese yazdıklarınızı okuyunca bende bişeyler yazmak istedim. Belki umut olurum birilerine vesile olurum. Ben 3,5 yıllık evliyim ve pcosum bu süreye gelene kadar o kadar çok şey denedim ki olur olmayacak herşeyi ama olmadı hiç bir doktor son doktorum kadar bana açık olmadı. İnsülin direncim ve buna bağlı kilom vardı 6 aylık bir doktorumhn demesiyle başarı öyküsü sonucu minişimi gördüm. 7 haftalık hamileyim. Öncelikle doktorum sabrın var mı dedi evet dedim bununla beraber tedavim başladı kilo ve direncim düzeltildi. 15 kg verdim sonrasında polip tespit etti ki ben 15 yaşımdan beri pco ile mücadeledeyim ve hiç bir doktor bunu bana söylemedi neyse vardır Allahımın bir bildiği polip sonrası 3 ay deneyelim dedi ve ben ilk polip ameliyatı sonrası dr ye gittiğimde bana yumurtamın iyi durumda olduğunu söylediçatlatma iğnesi deneyelim bi bakalım dedi planlı ilişki verdi sonrasında bakıcaz dedi sonrasında ilişki sonrası eşimin korona olduğunu öğrendik ve sadece belirli günleri değerlendirebildik neyse dedik bir sonraki aya kaldı fakat karantinada yaptığım testte çift çizgiyi gördüm inanamadık şok olmuştuk ikimizde ama çok şükür şuan bizimle 🙏 umudunuzu kaybetmeyin. Ama unutmayın ki doktor çok önemli bi faktör