Tatli_Bebegim bende 27 haftalıkken gittim baş aşağı dönmüş dedi ama bi sıkıntı yaratacağını söylemedi gaye tiyi herşeyi dedi bağışıklığını koru dkkat et kendine dedi sadece beni çok rahatsız ediyor ama bu durum. hareketleri kısıtladı hepten bazen böyle alt bölgeme bi ağrı giriyor çıkıyor kasklarımada vuruyor. wcye çıkmaya korkar oldm azck ıkınımca çock gelcekmş gibi hissediyorum. bide benm plesentam aşağıda idi tam kaaptıyordu bu yüzden erken doğm riskm wardı azck bşy çkmş yukarı dedi o zamana kdr çıkar dedi doktorum ama bu erken doğm riskinden korkuyorum