OA3905 kuzum ben ebebeğin kini aldım bebeğim 2 defa zor bindi kolik bebekti pek fazla sevmedi hatta satmayı bile düşünüyorum yani kullanırken bile çarşaf örtüyordum zarar gelmesin diye 2. Ye saklarım hesabı ama boşa para verdim bu oğlan böyleyse gelecekteki bebekte böyle olur😅