Merve_Sa yani cinsiyet belirtisi hiç duymadım yani ekşi yenince kız tatlı yenince erkek o kulaktan dolma bilgiler ama hamilelik belirtileri ilk ben kasığıma kramp girmesi olarak öğrendim daha doğrusu anladım ama kimseye demedim test yapıp pozitif çıkınca etrafa dedim bu şekil yani canım