Cupkek Kızlan aralık 11de başladım sabah akşam alıyorum famerayı aç karnına alıyorum sol kasığım çok fena ağrıyor normal miii??
bebegimmm16 Cupkek evet bebeğim hatta doktor banada kontrole gidince direk ağrın oldu mu dedi evet dedim çok güzel dedi yumurtan büyüyor 😍
Cupkek Pammuk hastaneye gitmem gereken bir durum varmı acaba 😞 inşallah bende de kist yapmaz 😭 senin yumurtaların büyümüşmüydü canım iğne vuruldun mu
Pammuk Cupkek yok yumurta oluyor sorun olmuyor ama bazen bazı durumlarda bu tarz ilaçlar kist yapabiliyor