_hira_ Rabiacaliskannn soldaysa erkek sağdaysa kız diyorlar ramzi teorisi ile ama ne kadar doğru bilemeyeceğim . Sizinki de sol tarafta duruyor 😊 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻