KadriyeSaglam Melekanne2606 bence de çok ekşi içince midem yanıyor çok zorlanıyorum ama ben yarım bardak su ile içiyorum bugün dolu bardak ile deneyeceğim
Melekanne2606 imren91 Ben normalde magosit kullanıyordum bitince sağlık ocağına yazdırdım o da magvital yazmıs kendi doktorum da kullanabilirsin aynı dedi ama çok tatlı ve zor içtim. Yarım su bardağına mı yapıyorsunuz ve sabah kahvaltıdan sonra mı kullanıyorsunuz
Esraa16 Melekanne2606 ben akşam yemeğinden sonra kullanıyorum bir bardak suya yapıyorum yoksa çok keskin oluyor gece kasılma olmasın diye yemekten sonra kullanıyorum
imren91 Melekanne2606 Prospektüste 75 ml suda eritilecek diyor ben de standart çay bardağını tam doldurmadan içiyorum. Doktorum direk onu yazmıştı bana. Akşam yemekten sonra kullanıyorum
Yaylacicegii1_ Kızlar o beğenmediğiniz ilaç sizin kasılmalarını ve erken dogumu engelliyor haberiniz olsun
Efile Ben çok seviyorum tadını.Kramplarım olunca çok iyi geliyor herhangi bir yan etki yaşamadım.Ama şimdi ocean extramag a geçtim doktorum onu önerdi ayrı olarak.
L183 Melekanne2606 midemi eşkitmesin diye baya büyük bardak suya döküp içiyorum yoksa midemi çok yakıyor