Çok duydum alt üst pijamalar hiç kullanılmıyor hastanede muhakkak elbise şeklinde alınmalı diye .neden kullanılmıyor ? Bende önden düğmeli ne bilirim sürmeli olan emzirme için uygun pijamalar var ve gerekli olur diye bir de elbise şeklinde olandan bir tane aldım .doğuma gidince doğum olana kadar gecelik mi giyiyoruz ? Ve alttan muayene vs.olduğu için mi elbise şeklinde olanlar öneriliyor ?hastanede bir tane elbise şeklimde 2 tane alt üst yeterli midir ?