Son adet tarihim 8 kasım 07.12 de beta sonucu 871 11.12 de beta sonucu 7067 ve bu değerle keseyi göremedik :( dış gebelik olabilir dedi doktor bugün tekrar gittim karından baktı ve kese görünmeye başlamış dedi tekrar beta istedi sonucum 12277 çıktı sonucu gösteremedim sizce nasıl anneler? Cuma günü tekrar gidicem bu arada 3 defa da düşüğüm olmuştu korkuyorum açıkcası