NilglKzlcanUzyn İkili tarama için yapılan ulturasonda %70 kız dendi ama belli olmaz dediler bide pek anlamadım 😒😒
Hhtce NilglKzlcanUzyn 12. Haftada kız denildi ama 17.haftada erkek olduğunu öğrendim o haftalara çok güvenmeyin değişebiliyor çünkü
Mavi1 eti kızlar yarın benimde randevum var 12. haftama gireceğim. sorum şu 12. haftada 2li tarama mı yapılıyor sadece
Sarperinannesi Ben 2li test ultrasonunda bariz oğlumu gördüm 🙏 biraz şansa da bağlı sanırım acaba gösterir mi kendini diye 😃 allah gönlünüze göre versin inşallah 🦋
Melisct94 Bende 12de ikili taramada öğrendim erkek gibi sanki dedi 13 hafta olduk suan 16da kesinleşir ama genelde ne diolarsa o oluyor ☺
NilglKzlcanUzyn Erken mi acaba çözemedim çok da merak ediyorum 🙂 birbirine çok benzer şuan organları 10 gün sonra erkek de diyebilirim dediler
NilglKzlcanUzyn Filizdogan banada vermiyolar 2 özel hastaneye bi devlete gittim 😅😅 devlet söyledi kız ddi ama dha çok küçük dedi. Öğrenenler nasıl öğreniyo canm bende anlamıyrm 😅
NilglKzlcanUzyn Hhtce küçük oluyo ya ondan herhalde canım. 15 haftada bida gidicem bakalım belki kesin derler 🙂) inşAllah 🙏🏻🙏🏻
NilglKzlcanUzyn Ozzz gıcık oluyorum öyle denilince. 10 haftalıkken öğrenenler var internette görüyorum bn 😡
Gozdehanzade Bızımde ıkılı taramada bı cıkıntı vardı ama kızlardada olabılıyor dedıı 15 16haftalık en net cıkar dedı
Mervezngn Ben 11. Haftamda öğrendim kız dedi doktor ama sonradan dönebilir diye kesin inanmadım ondan sonra bidaha göstermedi bu cuma ikili test var bakalım göstericekmi😍
Filizdogan NilglKzlcanUzyn net olmasada benzedıgını söylese onada razıyım dönerse nasıp derım ama o kadar çok Doğum yaptığımı görüyorum kı ruyamda 😁 Ogrenemedıkce gene ruyama gırıyo 😁 Bende hem devlet hem özele gıttım tık yok