Talhaa Arkadaşlar başına böyle bişey gelen var mı ya mesane kıstı varmış bebekte bu şekilde yaşayamaz dedi ne olur ne gibi yollar izlediniz yardım 😔😔
Minikjelibonum Talhaa bn 27. Haftadayım. Onlar temizdi. Ense kalınlığı çıkmıştı onun için nifty test yaptırdım temiz geldi. geçen hafta bu kisti söyledi
Minikjelibonum Talhaa bende bir haftadır tüm google ve instagramda ki her doktora yazdım. İçim hiç rahat değil doktorum takip etcez dedi doğumca direk amlyt olcak dedi. Ama bn anne karnında bişe olurmu onuda merk ediyorum😞
Minikjelibonum Talhaa valla hepsini hatırlamıyorum ama çağrı gülümsere ali ekize arda lembete sefa kelekçiye bi kaç kişiye daha yazdım sadece ikisi cvp verdi 😞
Minikjelibonum Talhaa bugün bebeğimlemutluyum diye bi sayfa var bak orda çağro hocanın postunun altına sorular sorulcak hoca cvplıcak orayada yaz
Minikjelibonum Mltmbktr başından beri perinataloğa gidiyorum zaten her gitmemde detaylı bakıyor organlara bakarken farketti. Sanırım hasarlı oluşan bi doku flan yazıyor nette doktorum korkma dedi ama korkuyorum. Çünkü nadir rastlanır diyor
Mltmbktr Minikjelibonum doktor korkma dediyse korma canım benim çözümü olan şeylerle strese sokma kendini bak bu haftalara şükür geldik insallah sağlıkl kucağımıza alacağız
Minikjelibonum Talhaa evet ordan kaldırmışlar postu bnde anlamadm cnm. Mutlaka çağrı hoca ve ali hoca geri dönüş yapıyor banada gaber verirsn
Talhaa Minikjelibonum arda lembet hoca dönüş yaptı telefon numaramı istedi arayıp daha detaylı bilgi vericem dedi birde sefa hoca yazdi bide
Minikjelibonum Mltmbktr inşallah hergünüm korkuyla geçiyor. Şekermde yüksek cıkıyor. İnşallah vakitli en önemliside sağ sağlim kavuşuruz
Minikjelibonum Talhaa aa bana yazmayanlar yazmış. Arda hoca demek arıyıp anlatıcak çok şanslısın Türkiyenin en iyi perinatalogu kendisi.
Talhaa Minikjelibonum hemşiresi aradı sordu ne var yok diye not aldı yarın hocayla gorusturmeye çalıştırcam sizi dedi konusturamazsam kendim Bilgi vericem dedi
Talhaa Minikjelibonum aradı canım bugün hemşiresi benim gibi durumu olan hastaları olmuş sağlıklı bı şekilde doğumda yapmışlar ama tabikide görmem daha iyi demiş ben bursadayim orası istanbulda ve muane ücreti 700 TL imisss🤭