gmzns tsh tiroid le alakalı ve biraz yükselmiş. 2,5 olması gerek diye biliyorum ama muhakkak bir endokrinoloji uzmanına görünüp T3-T4 ve tsh değerlerinize yeniden baktırın.Ama öncesinde kadın doğum doktorunuz ya da dahiliye doktoru sevk etmesi gerek.Bazı yerlerde endokrinoloji bölümü olmayabiliyor, o zaman dahiliye bölümü ile de ilerleyebilirsiniz.Gebelikte tiroid oldukça önemli.Geçmiş olsun. 💙