ttUbaa__ kızlar merhaba coraspin ve oksapar iğne kullanıyorum. kan sulandırıcı kullanıp normal yapan oldu mu aranızda? ben normal doğum idtiyorum ama doktorum risklerinin olduğunu kanaman olur ise normal doğumda müdehale edemem felan dedi.
Aysun1983 ttUbaa__ bende kullanıyorum ikisini ilk doğumun sezeryan olduğu için direk sezeryan olucam bugün kontrolüm vardı kan verdim onda bile baya kanama oldu,hakkın da hayırlısı olsun güzel doğumlarımız olsun
halitefe ttUbaa__ ya benzer durumu bende konuştum 2 doktorum var normal kadın doğumcum sancım tutunca iğneyi yapmazsın olabilir normal doğum dedi ancak perinatoloji uzmanı olan doktorum ben tavsiye etmiyorum bunu ayarlamak çok zor iğneyi kesmek bile çok riskli bebeğin kalbinin durmasına karşı en güzeli bir sezeryan senin için ve bebek için dedi😓😓
ttUbaa__ halitefe ya evet iğneyi bırakmanında tehlikeli olacağını söylemişti doktorum. Anlamadım doğrusu. Hakkımızda hayırlı doğumlar nasip olur inşallah