Aysetygr Devamlı kasık ve bel ağrısı çeken varmı bu haftada normalmi acaba kasıklarım devamlı ağrıyo akıntımda biraz fazla normalde rahmimde kistte var acaba ağrı yapan o mu bilmiyorum kontrolüme daha 2 hafta var benim durumumda olan varmı
Bilge1234 Aysetygr kasık ve bel agrısı bende çok fazla çekiyorum hareket edemeyecek duruma kadar gelebiliyorum bnmde 2 hafta sonraya randevum var gittiğimde konuşmam şiddetli olıyo oncesinde söylemiştim normal dedi vucudün hamileliği adapte olıyo ve bebek sana tutunmaya çalıştığı için o kadar agrı oluyor dedi herkeste farklılık gösterebilir dedi ama dayanamıyorum artık gittiğimde tekrar bahsedecem
Ebrumihrimah Aysetygr kasıklarım benim de çok ağrıyor belimde eğilip kalkınca ağrı giriyor. Akıntı çok fazla günde 3 iccamasir degisiyorum 🤦♀️
hazal2131ds Aysetygr benimde öyle üstüne gazımda çok fazla karnım ağrıyor o yüzden. Benide 12. Haftamda gittiğimde, 5 hafta sonraya çağırdı doktor daha erken gidicem galiba.
Aysetygr Bilge1234 Evet bazen dayanılmaz hale gelebiliyor şuan bile çok ağrım var anlamadım normalde 2.trimester daha iyi olmamız gerekirken bu ağrı neyin nesi anlayamadım bir türlü 🤷♀️
KayBus Aysetygr ay benim belim değil de afedersiniz popom ağrıyor. Kuyruk sokumumu derler uyluk kemiğimi derler ne derker otururken yürürken yatarken vs beni benden alıyor resmen. Bende 16 haftalık gebeyim.
elfaksyy Bende 15 haftadayim ara ara kasık ağrılarım bebimde oluyor az bişi ayakta kalsam yürüsem belim kopuyor yanlız değilsin yani canım
Ebrumihrimah Aysetygr bu dönemlerde akıntının çok olduğunu okumuştum kasıklarında bebek büyüdüğü için ağrır demişti doktor İçini ferah tut canım 😌
Aysetygr hazal2131ds Allah şifa versin gaz sancısı bende çekiyorum o normal aslında yediklerimizi sindirmemiz baya uzun sürüyo ama kasık ağrısı çok fena 😏
Hazan_yeli25 Bnm kasik ağrım hiç yok ama çok şiddetli sırt ağrım var doktor normal dedi ilk dört ay magnezyum verdi bel ağrım da çok sık oluyor doktor normal dedi ama resmn gigsumden cikiyo sırt ağrım dayanamıyorum.suan
Aysetygr Hazan_yeli25 Tekrar bi acile gidin isterseniz ağrı kesici serum verirler ciddi birşey değildir inşallah 🙏🏻
Hazan_yeli25 Aysetygr valla söylentilere göre erkek bbgi olacaklarda çok oluyormuş DHA cinsiyetini bilmiyorum sirtimin tam ortası deliniyor sanki masaj egzersiz parol biraz dindirmeye clsyrm magnezyum verdi iyi gelir dedi iki gündür bsladim