Fundyyyy neden kötü olsuun düşünme öyle. Bugün 37+5 olduk, bi tane profilden bi görüntüsü var yüzünün kızımın 🙈 oda detaylıdan kalma. geçen hafta kontrolde eşim arka tarafa ultrasona bakmaya gelirken telefonu bile çıkarmadı artık video çekmek için 🤣🤣🤣 1 - 2 hafta sonra çıkınca görücez nasıl olsa göstermicek yine dedi 🤣 veee yine göremedik dayamış kesenin kenarına kafasını sanki cama yüzünüzü dayayınca burun yanaklar bi acayip olur ya aynı öyle bi pozumuz oldu 🤣 senin haftalarda bi heves video çekmeye çalışıp anca kaburga omurga görüyoduk 🤣 en fazla 1 haftamız kaldı kavuşmaya💕 en azından zamanında cinsiyetini öğrenebildik diye şükrediyorum ben 🥰