minikpandamm bende 6+1’im. İkinci gebeliğim bu o yüzden tecrübeliyim. Herkeste aynı olmuyor bünyeden bünyeye fark ediyor ama gebelerin %75’inde görülen bir durum koku hassasiyeti mide bulantısı kusma.. malesef şanslı hamilelerden olamadık biz. Mecbur hergün yemek yapmak zorundayız, ben ilk önce maske takıyorum sonra başörtüyle burnumu bağlayıp öyle mutfağa giriyorum ve yemek yapıyorum, sonra yaptığım yemeği zorlada olsa yiyorum cünkü mecburuz genelde 12. Hafta ve 16. Haftalardan sonra geçiyor.. biraz sabır ve zaman herşeyin ilacı.. çok saçma sapan şeylerden tiksiniyoruz doğru ama tamamen hormonların etkisi geçicek yani inşallah🤲🏻🤲🏻