2 yildir uygulamadaki dogum hikayelerini okuyorum iyi kotu herseyi gecen sene 38, haftamda oglum karbimda kordonuna dugum atmis kan akisi durdugundan oglumu kaybettim ve sezeryen dogum yaptim.. uzuntu aci istek ve bir bebek ozlemiyle 3 ay sonra tekrar gebe kaldim bu seferde sezeryan sonrasi arasi az diye korkular sancilar basladi 3 ay korkuyla gecti zaten sonra bu kez kizim olacagini ogrendim hergun bir korku birsey mi oldu endisesi hareket ediyormu etmiyormu derken 37.hafta+3.gununde artik dayanamiyorum stres korku derken doktorumuzu ikna ettik ve doguma girdim.. ve tabi yine korkularla spinel anestezi ile kavustum kizima igneden asla korkmayin hissetmiyorsunuz bile sonra bacaklarima bir sicakljk indi ve karincalandi her dokhnusu hissetsemde asla aci hissetmedim sadece 1 kac saniye mide bulantisi kizimin sesini duyunca zaten hersey bitti.. ben oyle zannettim yada hersey yolunda derken tam taburcu oluyorduk ki kizim cigerlerindeki suyu atamamis kuveze aldilar yine kavusmadik ayrildik diye parcalanirken 7 gun daha hasret kaldik ama bizim hikayemiz mutlu bitti 7 gunun sonunda cok sukur kavustuk … yasanan her kotu seyin ardindan kizim hepsini unutturdu cok sukur 🙏 uzun oldu farkindayim 🥰 allah herkese umudunu heyecanini yasatsin kimsenin kucagini bos birakmasin insallah 🙏🙏🧿