Minnak11 çok sağ ol canım senin de hayırlı olsun inşallah sağlıkla alırız kucağımıza hepimiz 🙏🏻🥰 benim 10 aralıkta adet olmam gerekiyodu ama belirtilerim var diye 8inde test yaptım çok net çift çizgi çıktı, tam adet günümde de kan verdim 405 çıktı değerim 🥰 bir daha vermedim kan ay sonu doktora gideceğim inşallah öyle düşündüm 🥰🌸☺️