zolizo 36+5 im. Bebeğim makat geliş. Özellikle akşamları çok şiş hissediyorum ve nefes açlığı yaşıyorum. Böyle ne kadar nefes alırsam yetmiyormuş gibi hissediyorum. Yerimde oturamıyorum, kalkınca yoruluyorum. Çok da yemiyorum. Ay noluyo anlamadım ☺