Annişlerim merhaba, 15+6 günlük gebeyim. Sağa sola dönerken veya esnerken gerinirken karnımda kramp ağrı hissiyatı yaşıyorum korkuyorum bebeğime bişi olmasından. Bir de çok afedersiniz 3 4 gündür ciddi kabızlık yaşıyorum haliyle biraz zorladım kendimi tuvalette ıkınmak gibi. Onun da etkisi var mı acaba diyorum, başına gelen gelmiş olan bunları yaşayan varsa yazarsa çok mutlu olurum ❣️