Nrggzr Altı haftalık hamileyim ve düşük riskim var bugün doktora gittiğimde kesenin içinde bebeğin görünmediğini söyledi doktor 15,9 mm kesede bebeğin görünmemesi normal mi ?
Sevdae Nrggzr evet normal canım hiç korkma benimde hiç bi şekilde gözükmemişti bebek kesenin içinde 8 haftalık olunca gittim gözüktü düşük riskin varsa ona dikkat et canım bol bol dinlen doktor hiç bi şey vermedi mi
Nrggzr Sevdae Üç günde bir progestan iğne ve progestan kapsül kullanıyorum yine de çok endişe ediyorum kanamam devam ediyor doktor bir hafta sonra tekrar kese boyutuna bakalım dedi bilemiyorum korkuyorum yinede