Edahamdi123 Kalk ewi topla kahvaltı hazirla yap sonra ewi temizle çamaşır ütü varsa oda,Biraz kuran okuyorum biraz tv akşam yemegi hazırlığı yeme fasli sonra çay meyve tabi arada olan boş vakitler oflanma poflanma ile geçiyor sıkılıyorum diye😫😫😫uzun zamandır hava almak için bile dışarı çıkmadım aşırı daraldım tam üzerine gelen bir post olmuş 🥺