Minnak11 12 kasım son adet tarihimdi ve bugün test yaptım 1737 çıktı normal dimi bu değer bundan önce düşük yaptım ilk baktırdığımda 2400 bişeydi 😊🙏
sehrengiz_8 Minnak11 canım bilemeyiz ki normal olup olmadığını daha öncede gebelik geçirmişsin biliyor olman lazım önemli olan şimdi değer değil iki günde bir kan tahlili vererek bhcgnin düzenli bir şekilde iki katına çıkması gerekir