Gd1992 Kızlar bebegımın gozunun alt kısımalarında beyaz nokta nokta bsyler cıkıyor once 1 taneydi sonra 3 4 oldu sayısı normal mı acaba . Hemen gözünün altından bıtanesıde gozunun alt kısmının ıcınde buarada 15 gunluguz
Baloglusumm Gd1992 benim oğlumda burnunda çıkıyordu gözünün altında çıkıyordu kendiliğinde geçiyor canim
Zhrblt Gd1992 yağ bezesi sanırım yeni doğan / doğmuş bebeklerde oluşabiliyo diye biliyorum canım zamanla geçermiş bende de var şuan ama benimki ırsilikten bahsettiğin şeyle alakası yok yani 😅
Es-Es07 Gd1992 benim bildiğim kadarıyla anne sütü yağlı olduğu zaman çıkıyor ve anne sütünden bir damla kadar sürünce geçiyor
Gulsurmeli Gd1992 yeni doğanlarda hep oluşuyor büyüme sivilcesi diyorlar anlattağın gibi ise kardeşimdede olmuştu korkma geçiyor 🥰😘
Es-Es07 Gd1992 bir deneyin bakalım inşallah geçer günde bir iki defa sürün zararı yok nasıl olsa doğal anne sütü çünkü