Arkadasimin basina gelen bi olayı anlatmak istiyorum belki yasayan olmuştur . Konuyla alakalı bişey bulamayıp buraya sormaya karar verdik. Geçen hafta idrar testi yaptı çift çizgi gördü. Ama sürekli sarımsı bi akıntısı olduğunu söylüyordu. Cuma günü akintı pembeye dönmüş ve doktora gitti .kan tahlili yaptılar 250 civarı cıktı .doktor ultrasonda kese görmeyince kimyasal demişti ama değerleri görünce pazartesi tekrar gel dedi. Dün akıntısı kırmızıya dönmüş ve küçük bi pıhtı gibi yada ciğer gibi nasıl anlatsam bilmiyorum bi parça gelmiş. Al yanına götür dedim bu gun. Bu gun gittiğinde doktor yine düşük yaptığını söylemiş, usg ile bakmamış bile,parçaya da bakmamis 🤨yine de tahlil ver demiş. Sonucu 750 çıkmış. Yani düzenli artış var .progestan başla 2 gün sonra yine gel demiş. Şimdi bu durumda gebelik devam edermi. Böyle bi parça düşürüp hamileliği devam eden varmı. Biz hiç bise anlamadık bu işten. Ve su an ağrı, kanama yokmuş. Düşük olsa kanama devam etmezmi