Papatya08 Choseungdal bazen nefes alamıyorum gibi oluyor gece çok uyanıyorum halbuki dönse ne vardı 😂 herşeyde bı hayır vardır artık bakalım hayırlısı olsun 🌼🌼🥰
Choseungdal Papatya08 aynı duyguları yaşıyorum 🤣hayırlısıyla sonuçlanır inşallah canım Rabbim yardımcımız olsun 🤲🤭
sevara Choseungdal amin inş🤲🏻🥰 canını sıkma çatı dar olupta kendi rahat doğuranlar var. Benim şekerim olduğu için biraz zorlana bilirsin dedi doktorum ama olsun sonu güzel bebişlerimiz kucağımızda olacak
Choseungdal sevara Amin inşallah öyle rahat doğururum ama bir korkmadım desem yeridir çatı muayenesinde canım çok yandı çünkü 🤦♀️
Mommy2b Ates21 ben başından beri günde 2-3 tane yiyorum çünkü rahmin genişlemesine de faydası olduğunu söylediler. Şimdi 36 gün kaldı doğuma 30a düşünce günde 8-10 taneye kadar çıkacağım