Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı 38+1 im doktor bebeğin başı büyük dedi 102 mm imis doğum zor olur zorlamaya gerek yok dedi bazen kanala girince başı yumusayabikir pazartesi duruma göre bakıp sezeryan günü verecem dedi basi büyük olupta normal doğuran varmı acaba