Gunesinannesi Kızlar günaydın 25. Haftadayız dademin kremlenirken gördüm göbüşümden aşağı hafif bi çizgi belirmiş , var mı olan ve Doğumdan sonra geçer mi acaba 🙄
Babyboymom Gunesinannesi bende var cnm bnm ilk de sadece aşağıda vardı doğumdan 6 ay snra tamamen geçti şimdi hem aşağıda hem yukarıda var doğumdan sonra geçiyor merak etme 🙂
Aysimaveannesi Gunesinannesi o cizgi normal canim her hamilede oluyor telaslanacak bisey degil dogumdan sonrda geciyor
Esraoztemir deletedmom43 canim o olu o cizgiyle senin kac haftalik hamile oldugunu biliyorlar herkesdede olur. Mesela o cizginin uzunlugu 25 cm ise sen 25 haftalik hamilesin anlamina geliyor. Genital bolgenin ustunden baslar o cizgi. Rahim buyuklugunu gosterir sana.
Gunesinannesi Esraoztemir evet canım tam anlattığın şekilde genitale kadar uzanan bi çizgi , merak ettim teşekkür ederim 🙂)
Sakvsr Esraoztemir canım ama şöylede bir durum var beyaz tenli insanlarda oluşmayabiliyomuş benim yok mesela 22 haftadayım 😇
Esraoztemir Sakvsr gercektenmii🙄🙄 bende beyazim aslinda benimkide 25 den sonra ortaya cikti simdi 33 haftaligim. Ama tek o cizgi olsun catlak olmasinda
Sakvsr Esraoztemir canım ben hem doktoruma sordum hem internetten araştırdım bana o şekilde bilgi verildi ☺ Bende hiç çizgi falan yok çünkü
Ayselcnt Bende de var.. Göbek deliğinin altındaki kalın ve açık kahve.. Göbek deliğinin üzerindeki ince ve koyu renk.. 😊 benim göbek deliğinin dışa doğru çıkmadı.. sizin çıktı mı acaba..