Merveakbulutt bende 36+0 ım canım, dün çok fazla sancı kasılma yaşadım, aşırı baskısını hissettim bebeğinde hareketlerinden de aşağı kaydığını dahi hissettim, perşembe günü randevum var bakalım kanala girmiş mi, benim bildiğim duyduğum da kanala girdikten en fazla bi hafta sonra doğum oluyor, tahmin ve duyumla söylüyorum ama yanlışta olabilir yanlış yönlendirmek istemem🙏🏻