Rabia54_ Merhaba 1 aydan fazladır doğumevine hiç randevu açılmadı bu konuda bilgisi olan var mı artık randevu verilmiyor mu acaba
Sevdanur5454 Rabia54_ mrb bende 2 aydır randavu almaya calişiyorum ama randavu hıc yok sabah 8de gıdıp sıra almak lazımmış
Sevdanur5454 Rabia54_ canım randavu degıl yanliş bılgendırmıyım sabah 8de ilk traja gıdıyosun ordan sana sıra kagıdı verıyor ama kendı doktaruna degıl sıra verılme doktoru kımdeyse o doktora sonra saat 1de sekreterlıye gıdıp sana verdıklerı kagıdı verıp muayne sırası alıyorsun yanı baya bı bekleme suresı oluyor
Ronam Biz iki ay önce sabah 8’de gittik. Baş hekimle bile görüştük hiçbir şekilde sıra alamadık. 28 haftalık hamileydim kan uyuşmazlığı iğnesi olmam gerekiyor dediğim halde. Hiç ilgilenmediler. Daha da gitmedim özelde devam ediyorum.