Oznurcakir Dbakirda memoria da tüp bebek icin görüşme yaptım . Doktorumun ismi Yunus . Tüm takip işlemlerim Siirt’te ki doktorum tarafından yapılıp , diğer işlemler icin Diyarbakır’a gidecem. Burda tedavi olup sonuç alan varmi🥰🙃
La_Liberte Oznurcakir hayırlı uğurlu olsun inşallah 🙏🏻 güzel sonuçlar alın 😊 hangi doktora gideceksiniz ?
umudumvar2 Oznurcakir canım tahliller ne kadar tuttu? adetin kaçıncı günü başlayacksınız? doktor ne dedi vajinal ultrasn baktı mı?
Oznurcakir umudumvar2 kuzum yarın dbakira gidecem . Tahliller Siirt devlette yaptım fazla odemelerim olmasın die . Amh değerim 15 gün sonra çıkacak . Yarın muayene olacaz
Tomrishatun Oznurcakir hayirlisi olsun bende tam bismillah dedim ilk iğnesi oldum corono olduğumu öğrendim şimdi bu qy beklemedeyiz birdahiki aya kaldı inşallah hayırlısı ile bebek sahibi olurus
Oznurcakir Tomrishatun hayırlısı olur inşallah hakkımızda bende geçen ay başlarım derken korona oldum bu ay başladık hayırlısı ile .
Esrakavak Oznurcakir canım insallah guzel sonuclar alırsın? Tüp bebegi memorialde ne kadar ücret odedınız? Başka ilde kontrollerinin yapılması ücrette bi degısıklık oluşturdu mu?
Oznurcakir Esrakavak canım tüp bebek 10 bin. İlaçlar harici. Tek seferligine orda ön muayenemi olacam ardından takibim Siirt’te olacak
Esrakavak Oznurcakir anladım kuzum . Bence acaba fıyatta degısıklık oluyormu dıye sormak ıstedım bızde vandayız. Dusunuyoruz Ama kararsızız. Konustuktan sonra doktorlada yazabılırmısın nasıl doktor ilgililermi?
150_gelartik Bfduam olur inşallah en kısa zaman da dualarım seninle canım. Benim kız 4 aylık oldu Allah sana da nasip etsin