elcn4139 yani aslında böyle bi karar için seçim yapmamak gerekiyor. Her şey olağan gittiği sürece adı üstünde normal olan, bebeğin normal bi şekilde doğum kanalından dünyaya gelmesi 🤷🏻♀️. Bi sorun olur, bebek terstir gibi durumlarda sezaryene dönülmesi gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta sezaryen denilen olay ameliyat.. İlki bayağı bayağı sunili bi normal doğum oldu. Hemen ayağa kalktım dikişim de azdı. Bebeğimle ilgilenebilir. Hastanede yatmadım. inşallah bu doğumum da normal olur 🙏🏻