nurcanbartin merabalar 36.3 haftalk gebeyim karnm gndzleri ve aksamlari cok agriyo normalmi acaba bazende idrarimi kacirmis gibi oluyorum
umutbaby nurcanbartin idrar yoksa suyun mu geliyo az az onun ayrımını yapmam lazım canım eczanede pedler oluyomuş amniyon sıvısı mı olduğunu anlamak için bi danışabilirsin