Gamze1903 çok büyük değil ama kucukte değil valla ben tavsiye ederim dogumda da doğum sonrasinda da ilgilerrinden çok memnunum bidaha doğum yapsam gideceğim tek hastahane oglumunda kontrolü var zaten doğum sonrası ilk 12 ay rutin kontrolü ücretsiz doğum yaptığın gün yapılan bütün testlerde ücretsiz sonrasinda ücretli