Arkadaşlar bıktım doğru düüzgün iletişim kurabildğim doktor bulamıorm son doktorum fena degil diodm ama 5 aylık hamilikte 5. kez idrar yollarımda enfeksyon yasıorm.ama bnm doktorum her seferinde ürosin verip gönderdi ama hep tekrar etti.bugün ögrendimki aile hekimimden , aile hekimim neden idrar kültürü yapmadı doktorunuz dedi. Ayrıca yazıorm arıorm cvp yok pendikte önerebiliceğiniz doktor varmı lütfen yardm edin ya.. Allah korusun enfeksyon bebeğee geçebilirmiş.