Kızlar bende sizler gibi çok korkuyordum hayatımda hiç alttan muayene olmadım ilişkide de canım yanar 3 buçuk yılı geçti evliyim ve gebelik boyu da ilişki olmadı. Bunları yazıyorum çünkü yana yakıla bende cevabını arıyordum 🤣 37+0 ım kontrole gittim nst vs derken çatı muaynenni yapalım dedi bende sanıyorum doktor yapacak. Yok yukarı doğumhaneye çık ebe yapacak dedi. Beni aldı Bi korku çünkü doktoruma güvenmiştim 🤣 neyse yukarı çıktım baya bekledim bağıran çağıran da yoktu kendimi de korkutamadım 🤣 odaya girdim eve geldi altını tamamen çıkar dedi çatala yattım. Bu muayneyi olamazsan normal doğum da yapamazsın kendini geri çekme hiç dedi. Nefes almak aklıma bile gelmedi açıkçası. 2 ya da 3 parmak baktı diye düşünüyorum. İçerde evirdi çevirdi. 3 cm açıklığın var normal doğuma uygunsun dedi. Acı konusuna gelecek olursak hiç acımıyor desem yalan olur ama ilişkiden daha fazla acı olmuyor ve çok kısa sürüyor. Hiç kafanızda büyütüp korkmayın. Ben kadar tırsak ilişkide bile zaman zaman ağlayan biri olduysa herkes olabilir 🤗 sağlıklı günler diliyorum herkese 🤭
-