İlk gebelik de doktor kontrolünde atıyorum iki güne üç gube bir giderek 43 haftaya kadar bekleniyor egerki bebek gelmezse suni sancı yada suyunu patlatarak doğumu kendi baslatiyor vakti saati vardır sağlıkla gelsin ağırlaşmış sin biliylrum arazmda 7 gün var korkma 38+1 oldum ikinci sezryan olcam ona rağmen 39+1 günlükken doğuma alçak amleyat kagidim çantamda şuan beklemesi daha iyi kendi doğumu başlatır bebek saati vardır ssglikla kucağımıza almak nasip etsin ❤️🤰